Firma rehberi reklamı, sosyal medya reklamı, internet reklamları

Arjantin televizyonundaki ticari reklamlar saatte 12 dakika ile sınırlıdır. Program içi reklamlara izin verilir ancak 12 dakikalık kotaya dahildir. 60 dakikalık bir şovda 2 dakikalık program içi reklam varsa, reklam araları belirli bir saat için 10 dakika ile sınırlandırılmalıdır. Gelecekteki televizyon programları için promosyonlar reklam olarak kabul edilir ve kotaya dahil edilir. Eylül 2010'dan Mayıs 2016'ya kadar Arjantin televizyon kanalları, "Espacio publicitario" ("Reklam alanı") metnini kullanarak reklamları diğer programlardan ayırmak zorunda kaldı.

Çoğu televizyon reklamı kısa şarkılar veya ses klipleri olarak yayınlanır. Bilgisayar grafikleri ile düzenli olarak televizyon programlarına sanal reklamlar eklenebilir. Genellikle boş arka planlara eklenir veya uzaktan yayın izleyicileriyle ilgili yerel reklam panolarının yerini almak için kullanılır. Daha tartışmalı olarak, sanal reklam panoları arka plana yerleştirilebilir. Hiçbiri gerçek hayat için burada mevcut değil. Bu teknik, spor müsabakalarında, özellikle televizyonda kullanılmaktadır. Sanal ürün yerleştirme de mümkündür.

Reklam Çeşitleri ve Türleri

Başarılı bir reklam kampanyası, ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkındaki sözleri yayacak, müşterileri çekecek ve satışları artıracaktır. Yeni müşterileri mevcut bir ürünü satın almaya teşvik ediyor veya yeni bir hizmet başlatıyor olsanız da, aralarından seçim yapabileceğiniz birçok seçenek vardır. İşletmeniz için en uygun reklam seçeneği, hedef kitlenize ve mümkün olduğunca çok kişiye ulaşmanın en uygun maliyetli yoluna bağlı olacaktır. Seçilen reklam seçeneği, ürününüz veya hizmetiniz için doğru ortamı da yansıtmalıdır. Örneğin, hedef kitlenizin belirli bir dergiyi okuduğunu biliyorsanız, o yayına reklam vermelisiniz. Aşağıdaki liste, kullanabileceğiniz reklamcılık taktiklerine bir giriş niteliğindedir. Unutmayın, fark edilmek için reklamlarınızda her zaman yaratıcı olabilirsiniz.

Gazete Dergi Reklamları

Gazete reklamları, işletmenizi çok çeşitli müşterilere tanıtabilir. Görüntülü reklamlar makalenin tamamına yerleştirilirken, sınıflandırılmış listeler belirli bir bölümdeki konuların altındadır. Eyalet/büyükşehir gazetenizdeki ve yerel gazetenizdeki reklamların bir kombinasyonunun size en iyi sonuçları verdiğini görebilirsiniz.

Dergi Reklamları

Uzman bir dergide reklam vermek, hedef pazarınıza hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilir. Okuyucular (potansiyel müşteriler) boş zamanlarında dergileri okuma ve onları daha uzun tutma eğilimindedir, bu da reklamınızın dikkat çekmesi için birden fazla şans verir. Dergiler genellikle tüketicilere (örneğin, kadınlar gibi çıkar grupları tarafından) ve ticarete (sanayi/iş türü, örneğin misafirperverlik) hizmet eder. Bir dergideki parlak reklamlar, ürünlerinizin renkli olarak gösterilmesi gerekiyorsa ideal olabilir. Ancak bunlar genellikle gazete reklamlarından daha pahalıdır. Dergiler genellikle belirli bir kasaba gibi küçük bir alana hizmet etmez. Hedef pazarınız tirajın yalnızca küçük bir yüzdesiyse, reklam maliyet etkin olmayabilir.

Radyo Reklamları

Radyoda reklam vermek, hedef kitlenize ulaşmanın harika bir yoludur. Hedef pazarınız belirli bir istasyonu dinliyorsa, normal reklamlar yeni müşteriler çekebilir. Ancak sesin sınırlamaları vardır. inlemeler duyduklarını hatırlamakta güçlük çekebilir ve bazen radyo reklamlarının etkisi kaybolur. Bunu aşmanın en iyi yolu mesajınızı düzenli olarak tekrarlamaktır - bu da maliyetlerinizi önemli ölçüde artıracaktır. Reklamınızın düzenli olarak oynatılmasını karşılayamıyorsanız, radyo reklamcılığının güçlü sonuçlar vermediğini görebilirsiniz.

Televizyon Reklamları

Televizyon geniş bir erişim alanına sahiptir ve geniş bir alanda büyük bir pazara hitap ediyorsanız bu şekilde reklam yapmak idealdir. Televizyon reklamları, müşterinizi sizden satın almaya ikna etmek için görüntü, ses, hareket ve renk avantajına sahiptir. Ürün veya hizmetinizin nasıl çalıştığını göstermeniz gerekiyorsa özellikle yararlıdır. Bir televizyon reklamı üretmek ve ardından bir reklam alanı satın almak genellikle pahalıdır. Reklam birimlerinde (ör. 20, 30, 60 saniye) satılır ve maliyetler şunlara göre değişir.

Web dizini veya iş rehberi reklamları

İş rehberler, işletmeleri ada veya kategoriye göre listeler (örn. Yellow Pages telefon rehberleri). Rehberlere atıfta bulunan müşteriler genellikle satın almaya karar verirler - sadece kimden satın alacaklarına karar vermeleri gerekir. Çevrimiçi dizinlerin basılı dizinlere göre en büyük avantajı, işletme adınızı, adresinizi veya telefon numaranızı değiştirirseniz dizini kolayca güncel tutabilmenizdir. Ayrıca işinizle ilgili yeni hizmetler veya bilgiler de ekleyebilirsiniz. Hedef pazarınız basılı ve çevrimiçi dizinleri kullanıyorsa, basılı dizinler daha az kullanılmasına rağmen her ikisinde de reklam vermek yararlı olabilir.

Dış mekanlar ve transit

Dışarıda ve hareket halindeyken reklam vermenin birçok yolu vardır. Açık hava reklam panoları, spor stadyumlarında yol işaretleri veya istifleme olabilir. Toplu taşıma reklamları otobüs, taksi ve bisiklet afişleri olabilir. Büyük reklam panoları mesajınızı büyük bir etki ile iletebilir. Her gün aynı müşteriler işe giderken reklam panonuzun önünden geçerse, bir ürün satın almak istediklerinde akıllarına gelen ilk iş siz olacaksınız. En büyük reklam panoları bile genellikle sınırlı miktarda bilgi içerir; aksi takdirde okunması zor olabilir. Web sitenizin adresini eklemek, müşterilerin işlerini takip etmelerini ve daha fazlasını öğrenmelerini kolaylaştırır. Açık hava reklamcılığında birinci sınıf yerler ve süper reklam panoları için çok pahalı olabilir.

Doğrudan posta, kataloglar ve broşürler

Doğrudan posta, doğrudan müşterilere yazmak anlamına gelir. Posta listeniz veya dağıtım alanınız ne kadar hassas olursa, hedef pazarınız o kadar fazla olur. Doğrudan posta yaklaşımı daha kişiseldir çünkü hedef kitlenizi seçebilir ve işinize uygun zamanlamayı planlayabilirsiniz. Uygun maliyetli bir doğrudan posta biçimi, bültenlerinizi veya el ilanlarınızı elektronik olarak bir e-posta veritabanına göndermektir. Doğrudan posta hakkında daha fazla bilgi edinin.

Kataloglar ve broşürler hedef bölgenize dağıtılabilir

Doğrudan postanıza bir broşür eklemek, ilgilenen bir müşteriye ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında daha fazla bilgi vermenin harika bir yoludur. Posta kutusu ve broşürleri kullanarak broşür pazarlaması hakkında bilgi edinin.

İnternetteki dijital medya sitelerinden yararlanın

Çevrimiçi olmak, yeni müşteriler çekmenin uygun veya uygun maliyetli bir yolu olabilir. Ayrıca düşük maliyetle küresel bir kitleye ulaşabilirsiniz. Birçok müşteri, kimden satın alacağına karar vermeden önce çevrimiçi işletmeleri araştırır. Bu SEO doping optimizasyon çalışmaları ile yapılabilir. İyi tasarlanmış bir web sitesi müşterileri sizden satın almaya ikna edebilir. İşletmenizi ücretli reklamlarla çevrimiçi olarak tanıtmanın veya arama motoru sıralamalarınızı iyileştirmenin birkaç yolu vardır. Çevrimiçi iş yapma hakkında daha fazla bilgi edinin. İşletmenizin çevrimiçi reklamını yapmanın diğer yolları, sosyal medya sitelerinde, bloglarda ve arama motorlarında ve hedef kitlenizin ziyaret ettiği diğer web sitelerinde ürünlerinizi veya hizmetlerinizi tanıtmayı içerir. Sosyal medya hakkında daha fazla bilgi edinin.

Bir Yorum Bırakın

Daha yeni Daha eski