Bir işletme sahibi olarak, kendinizi rakiplerinizden nasıl ayıracağınızı bilmeniz gerekir.

Bir işletme sahibi olarak, kendinizi rakiplerinizden nasıl ayıracağınızı bilmeniz gerekir. Müşterilerin %80'i daha iyi müşteri hizmeti için daha fazla ödemeye hazır. Müşterilerin üçte biri özelleştirilebilir ürünler arıyor. Müşterilerin %50'si sosyal açıdan sorumlu ürünleri tercih ediyor. Bir işletme sahibi olarak, kendinizi rakiplerinizden nasıl ayıracağınızı çok iyi bilmeniz gerekir. Bu çok iyi bir plan gerektirir.

Kendinizi Rakiplerinizden Nasıl Ayıracaksınız?

İş farklılaşması, markanıza avantaj sağlayan şeydir. Müşterilerin ilgisini çekecek ve onları memnun edecek şekilde kendinizi rakiplerinizden nasıl farklılaştırıyorsunuz? Kendinizi rakiplerden nasıl ayıracağınızı bilmek önemlidir. Böylece markanız diğerlerinden olumlu bir şekilde sıyrılıyor. İşinizi benzer kılan bir sonraki işten farklılaştırmanın bir yolunu bulursanız, daha iyi başarılar elde etme fırsatınız olur. İşte diğerlerinden öne çıkmanın birkaç önemli yolu.

1. Rakipsiz müşteri hizmetleri var

Pazarlamacıların yüzde elli ikisi, müşteri hizmetleri bütçesinin 2021'de azalmasını veya aynı kalmasını bekliyor. Bu bir sorun. Çünkü zaman geçtikçe müşteri hizmetleri ile bir işletmenin başarısı arasındaki ilişkinin güçlenmesi beklenir. Bu nedenle hizmet bütçeleri artmaya devam etmelidir. Bu, kalabalığın arasından sıyrılmanıza nasıl yardımcı olur? Çünkü en iyi müşteri hizmeti ile şirketinizin odağını rakiplerinizin kötü noktalarına koyabilirsiniz. Müşteri geri bildirimlerini ciddiye alın. Her müşteriye, deneyimi benzersiz olan en önemli alıcı olarak davranın. Müşterilerin iş yapmasını kolaylaştırırsanız, rakiplerinizden daha uzun süre dayanacaksınız. Tüketicilerin yüzde sekseni, eğer bu daha iyi bir hizmet deneyimi anlamına geliyorsa, bir şirkete daha fazla harcama yapmaya isteklidir.

Öyleyse neden işinizi daha müşteri odaklı hale getirmek istemiyorsunuz?

İnsanların markanızla ilgili neyi sevip neyi sevmediği; Daha olumlu bir genel deneyim için nelerin geliştirilebileceğini görmek için sosyal medyayı kontrol edebilirsiniz. Sosyal ağların, işletmelerin nasıl ücretlendirildiği üzerinde büyük etkisi vardır. Birkaç kötü yorum, önemli ölçüde daha az gelir anlamına gelebilir.

2. Niş Pazarlama

Her şeyde en iyi olamazsın ve olmak istememelisin. Zaman kaybı. Dışarıdaki herkese hitap etmenin mümkün bir yolu yok. Herkesin onları satın almaya iten farklı ilgi alanları, ihtiyaçları ve nedenleri vardır. Yaklaşımınızda bu kadar genel olmak, insanların mesajınız hakkında kafasını karıştıracak ve uygun maliyetli olmayacaktır. Bunun yerine niş pazarlamaya ihtiyacınız var. Niş pazarınız, markanızın rakiplerinizden nasıl farklı ve daha iyi olduğunu pazarlama fırsatı sunar. Müşterileriniz için beklediğinizden fazlasını yapın. İhtiyaçlarının karşılanıp karşılanmadığına ve mutlu olup olmadıklarına bakın. Bunu yapmak için, müşterilerinizin sizden neye ihtiyacı olduğunu ve onlar için neyin en önemli olduğunu belirleyin. Bir sorun ne kadar hızlı çözülürse çözülsün, esnek bir iade ve değişim politikası veya çalışanlarla dostane bir etkileşim, bunları bilmeyi artıracak ve size olumlu eleştiriler verecektir. Neyi mükemmelleştirdiğinize ne kadar çok vurgu yaparsanız, müşterileriniz o kadar mutlu olur.

3. Kişisel bir dokunuş ekleyin

Markanızla duygusal bir bağ kurmak ve öne çıkmak çok önemlidir. Her mutlu tüketici için, bundan çıkan dokuz tavsiye var. Bu çok fazla iş. Mevcut müşterilerinizi mutlu etmeye daha fazla odaklanırsanız daha da iyi olur. Müşteriler ürünlerinizle ilgili deneyime sahiptir ve bir marka olarak size güvenirler. Bu nedenle onları satın almaya ikna etmek daha kolaydır. Bu, uzun vadeli müşterilerle ilişkiler kurmanın önemini vurgular. Çünkü kolayca kârınızın büyük bir parçası olabilirler. Bunu, satın alma deneyimlerini basitleştirerek, neye ihtiyaç duyduklarını ve aradıklarını bilerek ve markanızın mesajının onlara hitap etmesini sağlayarak yapabilirsiniz.

İşletmenizin herhangi bir yönünü özelleştirmek ve müşterilerinize istediklerini vermek için doğru yönde atılmış bir adımdır. İş dünyasında herkesten farklı olmayı seçmenin birçok yolu vardır. Bu birkaç kişi, gerçekten önemli olan birkaç şeye başlamanıza yardımcı olmalıdır. Müşteri deneyimleri, kendinizi nasıl markaladığınız ve kişiselleştirme: Tüketicileri mutlu etmek için ekstra yol kat ederseniz işinizi iyi yapar.

4. Fiyatı ayırt edici bir faktör olarak kullanın

Kendinizi farklı kılmak için fiyatı kullanmak her zaman en düşük fiyatı sunmak anlamına gelmez. Günümüz pazarı, abone olma ve tasarruf etme gibi benzersiz fiyatlandırma modellerine olanak tanır. Fiyatlarınız rekabetçi olmalıdır. Ancak, aşağı doğru bir yarış kimseye fayda sağlamaz. Rakiplerinden daha kaliteli ürünler sunmak için yüksek fiyatlar düşünülebilir.

5. Müşterilerinize ürün seçeneklerini özelleştirmek

Tüketici incelemelerine göre, tüketicilerin üçte biri özellikle özelleştirilmiş bir ürün arıyor. Ayrıca %20 daha fazla ödemeye hazırlar ve çoğu durumda özelleştirmeye izin verildiğinde üretim maliyetlerinde minimum artış olabilir. Rekabette öne çıkmak söz konusu olduğunda, müşterilerinize kişiselleştirme seçenekleri sunmak belirleyici faktör olabilir. Bu onların öne çıkmalarını ve ürünü tercihlerine göre uyarlamalarını sağlar.

6. Sosyal açıdan sorumlu olun

Bir araştırmaya göre, tüketicilerin %50'si sosyal açıdan sorumlu ürünler için daha fazla ödemeye istekli olduklarını bildirdi. Sosyal sorunlar ve sorumluluk birçok biçimde olabilir. Hayır ve yardım, sürdürülebilir üretim ve topluluk programlarına katılın. Sadece kârlılıktan ziyade insanlar için endişelendiğinizi ve tüketicilerin kendilerini iyi hissettikleri şirketlerden satın almak istediğini gösteriyor.<

7. Avantajınız için hızı kullanın

Rekabetten daha hızlı teslimat yapabiliyorsanız size bir avantaj sağlar. Özellikle hız, çevrimiçi alışverişte genellikle belirleyici faktördür. Müşteriler ürünleri hızlı bir şekilde isterler ve bunları teslim edebilecek şirketi seçerler.

Bir Yorum Bırakın

Daha yeni Daha eski